الجمعة، 23 مايو 2014

احمد النجار

احمد النجار 
شاب في التلاتين كده
نجار بيشتغل معايا
يادوب بيعرف يقرا علي خفيف
بس مابيعرفش يكتب غير اسمه
بس بسم الله ماشاء الله عليه
دمااااااااااغ
وذكي جدا بالفطره
امبارح كنت بتكلم معاهم
علشان كانوا بيقولوا لي انهم هيروحوا بلادهم يوم الاربعاء بدل الخميس
طبعا معروف ليه؟
علشان الانتخابات
المهم 
بقول لهم وانتوا هتنتخبوا مين كلهم في نفس واحد
السيسي
:)
ماقلتلهمش حاجة انا 
:)
برئ يابيه

المهم
بقول لهم
ماااااشي بس كل واحد فيكم ياخد اهل بيته معاه
حتي الامهات
قالوا لي 
مش محتاجة وصاية البلد فرح من دلوقتي
والناس بتطلع بالعربيات والميكرفونات
احمد بقا قال لي ايه؟
ياباشمهندسة
انا من بلد صغيره من جو بلد
حاجة مش موجودة علي الخريطة
ومع هذا كل البلد بتطلع وبتتعلق الكهارب
ولا حد حاسس بينا بس احنا بنعمل الصح
وصحيح ان السيسي هو رئيس البلد من يوم مابقا وزير الدفاع
!!!!
بس برضوا ننزل نخليها رسمي
ولما ضحكت 
قالي معلوم مابقاش حد مابيفهمش في السياسة
 كله بقا فاهم وعارف
واللي بيقول ان الانتخابات هتتزور
السيسي مش محتاج انتخابات تتزور
:)
وموضوع البرنامج ده السيسي هو البرنامج
حمدين بيقول هعمل ايه وايه
لكن السيسي لما يتكلم 
يقول انا عملت ايه وايه وايه
:)
ان ديش ان ديش 
!!!!!!!
دي الناس اللي هتنزل تصوت
لا تقولي نااااااتيته
ولا نشطااااااااء
ولا حقوقيييييييين
ولا الرصة دي كلها
هو ده الشعب يابتوع السياسة
فوتكم بعافية

ليست هناك تعليقات: