الثلاثاء، 15 فبراير 2011

رجل شجاع من زمان من2009

المهندس حسب الله الكفراوي
مش زي ما الناس فاهمه انه اتكلم بعد ما النظام سقط
لا
الرجل تكلم في رمضان اللي قبل اللي فات
في برنامج من اجمل البرامج الرمضانيه
واللي كان السبب ان المذيعه تتحط علي الرف

ودي الحلقات اللي كانت في 2009





هناك 35 تعليقًا:

نبع الغرام يقول...

حبيبتى

صباح الحب

كل سنه وحضرتك طيبه بمناسبة المولد النبوى الشريف اعاده الله عليكى وعلى الامة العربيه بالخير واليمن والبركات

وعيد حب سعيد عليكى وعلى الشعب المصر

نبع الغرام يقول...

انا اتفرجت على حلقات له بجد الرجل دا محترم اووووى
وصريح وولا بيهمه غير كلمة الحق

سواح في ملك الله- يقول...

; كمال الجنزوري كمان
قال كلام خطير جدا
تحيتي

شمس النهار يقول...

*نبع الغرام

كل سنه وانتي طيبه ياجميلة

اللي عجبني ومخليني اقدره انه قال الكلام ده في 2009
يعني مااستناش لما النظام يسقط ويتكلم

شمس النهار يقول...

* سواح في ملك الله

ايوه انا شوفته

بس هو ليه سكت ده كله

انا اللي عجبني ان الكفراوي اتكلم لما النظام كان موجود واتكلم علي احمد عز وهو علي راس الشله
مااستناش لما سقط
الحلقات دي 2009

نبع الغرام يقول...

معاكى حق يا اجمل شموسه

هيخاف من ايه ربنا منتقم جبار
تحيه كبيره له

سواح في ملك الله- يقول...

هو راجل حكيم لو اتكلم
هيتبهدل
وممكن يلبسوة قواضي
واديكي عارفة
مااسهل التلفيق عندهم
فاثر السلامة وده مش عيب فيه
لانه فعلا كان اقوي رايس وزراء مسك مصر

شمس النهار يقول...

*نبع الغرام

الحقيقه هو من الرجال القلائل في اللي عملوا بضمير

واللي يرضي ربه
بيحس بقوة غريبه

شمس النهار يقول...

* سواح في ملك الله-

لا اختلف معك علي الجنزوري

وخصوصا اني عاصرت الفتره دي وكنت في بداية حياتي العمليه
وخروجه من الوزاره فرق كتير جداا
مش قادره اقولك

بس اعيب عليه سكوته الفتره دي كلها
ولو انه بيقول انه كان بيبعت تقارير

بس اصلا عرفنا بعد كده ان ماحدش كان بيوصل حاجه

صوت من مصر يقول...

اسمحيلى يا مامتى
انا رجعت ادون تانى
رجعت اكتب تانى
رجعت تانى لانى .........
مصرى

sony2000 يقول...

بجد دا كويس
سوالء اتكلموا ولا لا
عوذين مصر تنضف

tarek momen يقول...

راجل رجولة من زمان وبيحب مصر و عمل لها كتير
بس الطاغية ماكانش عايز حد يخدم مصر و الناس تحبه علشان اي حد كويس هايبين سوءات الرئيس
زي ماتحطي قميص لسه مغسول جنب قميص وسخ
لامؤاخذة
تحياتي يازعيمة

كلمات من نور يقول...

ياربي الفساد متوغل فيكي يا مصر يا حبيبتي .............محتاج استئصال و عناية ورعاية لفترة طويلة

Haytham Alsayes يقول...

حسب الله الكفراوى محترم
شاهدت الحلقة في الحياة اليوم ومع يسرى فودة بس زعلان منه لازم يقول كله وبالاسماء

تحياتي

لـــولا وزهـــراء يقول...

شمس الشموووووووس

انا جايه اقول كل لحظه وانتى بخير وربنا يجعل ايامك كلها خير

زهـــــراء

Ramy يقول...

الفديوهات مش راضيه تشتغل النت بيعمل معايا مش عارفنى (:

بس دة ميمنعش انى عارف الراجل و نزاهته

بس انا جى برضه اقول كل سنة و حضرتك طيبة

علشان المولد النبوى

حاتم عبدالفتاح يقول...

هو بالفعل رجل فى زمن عز فيه الرجال
يكفيه أنه خرج من الوزارة دون أن تنتفخ جيوبه بالمليارات

ماجد القاضي يقول...

السلام عليكم

جزاك الله خيرا أختي الكريمة على إدراج الفيديو القيم..

تحياتي.

شمس النهار يقول...

* صوت من مصر

حمد الله علي السلامه

وان شاء الله ماتغبش ابداااااااااا


ربنا يحميك انت واللي زيك

شمس النهار يقول...

* sony2000

ماهي علشان تنضف لازم الناس دي تتكلم علشان نعرف حقيقة الوشوش اللي تحت الاقنعه

وده شئ ماحدش هيعرفوا غير حد يكون من نفس الموقع

شمس النهار يقول...

* tarek momen

اهلا اهلا ياحاج

زعيمة ضحكتني

:))

ولسه ده احنا رايحين النقابه وربنا يقدرنا علي فعل الخير بقا

شمس النهار يقول...

* كلمات من نور

اهلا بالغاليه

ربنا مع الانسان اللي بيبني

وعلي راي المثل الباني طالع
والفاحت نازل

نورتيني ياست الكل

شمس النهار يقول...

* Haytham Alsayes

لا ياهيثم دي حلقات كانت مع حياة عبدون

من رمضان اللي قبل اللي فات
2009

وتسببت باقي الحلقات مع باقي الوزراء في حط المذيعه علي الرف

شمس النهار يقول...

* لـــولا وزهـــراء

كل سنه وانتي بالف خير وسعادة
واجمل زهرة

شمس النهار يقول...

* Ramy

اهلا بيك يارمي

وكل سنه وكلنا بالف خير

لو مش راضيه تشتغل ادخل علي اليوتيوب واكتب حياة عبدون

شمس النهار يقول...

* حاتم عبدالفتاح

مش كده وبس ده كمان حاربوه في شغله

وتقريبا قفله

شمس النهار يقول...

* ماجد القاضي

وعليكم السلام

الشكر لله

انا حبيت اضيف معلومات ماقلهاش في الحياة ولا مع فوده

كمان حبيت اقول ان الرجل سبق وتكلم ومبارك في السلطه

shemo_ joker يقول...

السلام عليكم....


ازيك يا شموسة
كل سنة وانتى طيبة المولد النبوى الشريف

دومتى بخير
فى رعاية الله...
shemo

اعقل مجنونه يقول...

فى كتاب اسمه كرت احمر للرئيس ...بتاع عبد الحليم قنديل ، كان نزله قبل الثوره وقال فيه ان مظاهره من مائة الف كافيه لإسقاط نظام السيد الرئيس :D

فى ناس اشراف كتير ، بس للاسف احنا مش عرفنهم

mrmr يقول...

كل سنه وانتى طيبه بمناسبة المولد النبوى الشريف

elsha3er يقول...

السلام عليكم
كل سنة وحضرتك طيبة فعلا الرجل دة محترم للغاية

شمس النهار يقول...

*shemo_ joker

كل سنه وكلنا بخير

ومصر بخير

ونقدر نبنيها ونغير فينااااا

شكرا علي اللافته الجميله

شمس النهار يقول...

* اعقل مجنونه

حبيبتي الناس الاشراف دول كان بتعمل عليهم تعتيم
علشان مانلاقيش اللي يفوقنا

شمس النهار يقول...

* mrmr

وانتي بالف الف خير وصحة وسعادة

ومصر احلي واجمل

شمس النهار يقول...

* elsha3er

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

كل سنه وانت طيب

ويعني كنت بتكتب اشعار في المتنحي للصبح ناريه
ولما مشي مش عايز تكتب حاجه
:))
ولا مش بتحب النميمه ماهي برضوا هتوصله
ولا انت فاكر ان البلوجر خلاص
لا طبعا اصحبنا الحلوين لسه في البلوجر لسه ماجلهومش منشور يبطلوا يقروا ويخرجوا من البلوجر
:)))))))
بس منورنا بصراحه